Gemeentehaven Schagen

Hier kun je alles andere kwijt..

Moderators: sailor wim, frank

Plaats reactie
Twei Woiven
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo jul 10, 2019 11:12 am
Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401
Contacteer:

Gemeentehaven Schagen

Bericht door Twei Woiven »

Goed, eenieder die het plan heeft om in de gemeentehaven van Schagen te gaan liggen zal ik dat afraden.
Sinds de stichting die het beheer heeft besloten heeft om alle bewoonde schepen uit de haven te jagen en er dus geen camera's hangen -en- geen sociale controle is, is er inmiddels voor de derde keer in ons schip ingebroken, de teller qua schade loopt inmiddels richting de 3000 euro.
Stichtingbestuur geeft nergens thuis.

Het -was- een fijne haven, maar met het nieuwe bestuur is daar weinig tot niks van over.
Wegblijven daar als thuishaven.

Je kunt vanaf de provinciale weg via verkeerslichten ongezien de kade opdraaien, desnoods met een vrachtauto, en alles wat langs de kade ligt op je gemak leeghalen.
Niemand die het (meer) ziet en niemand die je tegenhoud.
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..

73, Mirjam & Jinny
Gebruikersavatar
paure nesci
Berichten: 1940
Lid geworden op: vr mar 14, 2014 11:50 am
Locatie: Cuijk

Re: Gemeentehaven Schagen

Bericht door paure nesci »

Holyshit , dat is balen zeg !
Inbraak.....k moet er niet aan denken , woest zou ik er van worden !
Sterkte en succes ,
Heb je zicht op een ligplaats ergens ?
Groet Do
Believe me, my young friend, there is nothing-absolutely nothing-half so much worth doing as simply messing about in boats.....
Gebruikersavatar
Marie Christina
Berichten: 4842
Lid geworden op: zo aug 21, 2011 7:59 am
Locatie: Noord Drenthe

Re: Gemeentehaven Schagen

Bericht door Marie Christina »

Sjessis...
Wat een puinhoop.
"It ain't that I'm wiser, I just stood a couple of more times with my back to the wall (Willie Nelson)
Twei Woiven
Berichten: 1152
Lid geworden op: wo jul 10, 2019 11:12 am
Info: Eigenaren van ms Twei Woiven bj xxxx en ms Twei Woiven sr bj 1946 als TX24
BHS nummer 15401
Contacteer:

Re: Gemeentehaven Schagen

Bericht door Twei Woiven »

Ben bezig... (andere plek)
Hoe doen vrouwen op TV dat toch? Wakker worden met prachtig glanzend haar en mooi gestifte lippen..... Wanneer ik wakker word heb ik een coupe 'Leeg geroofd vogelnest' en een incidenteel straaltje kwijl..

73, Mirjam & Jinny
Plaats reactie